خودرو های کیا و هیوندای خودرو های کیا و هیوندای .

خودرو های کیا و هیوندای

لنت ترمز

در این مقاله مطالبی کلیدی و اساسی در رابطه با تحلیل و بررسی موضوع راهنمای خرید لنت ترمز هیوندای و کیا خدمت شما به طور کامل بیان خواهیم کرد


 

همان گونه که میدانید لنت ترمز جزء یکی از قطعات مهم و کاربردی یک خودرو محسوب می شود و همچنین کارکرد اصلی لنت های ترمز به این صورت است که شتاب منفی ایجاد می کنند و در مجموع وجود همین عامل باعث می شود که ماشین مورد نظر شما متوقف شود.

 

 

 

 

 

 

 

معرفی و بررسی انواع لنت ترمز

همان طور که میدانید لنت های ترمز دارای مدل های مختلف و متنوعی است و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که هر کدام از این محصولات نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارند.

شما میتوانید در صورت نیاز به انواع لنت ترمز به سایت کیاسرویس1 مراجعه کنید

 

اولین محصولی که خدمت شما معرفی خواهیم کرد لنت ترمز ارگانیک یا بدون آزبست نام دارد؛ به طور کلی لنت ارگانیک صدای بسیار کمی را تولید می کند و همچنین به این مورد توجه داشته باشید که لنت های ارگانیک در دماهای پایین دارای عملکرد بهتری هستند.

 

به این مورد جالب توجه داشته باشید که لنت های ارگانیک یا بدون آزبست جزء یکی از دوستداران محیط زیست به شمار می روند زیرا در حین تولید این محصول از مواد اولیه طبیعی استفاده شده است.

از دیگر محصولات موجود در بازار داخلی و جهانی می توان به لنت ترمز سرامیکی نیز اشاره کرد؛ لنت های سرامیکی دارای کیفیت و عملکرد بسیار خوبی هستند و همچنین از دیگر ویژگی های این محصول می توان به مواردی مثل قیمت بالا، نرم بودن و بی صدا بودن لنت نیز اشاره کرد.

 

 


میزان طول عمر لنت های سرامیکی چند برابر سایر لنت های موجود در بازار است و همچنین به این نکته کلیدی توجه داشته باشید که این دسته از لنت های ترمز در شرایط آب و هوایی مختلف و متعدد عملکرد یکنواخت دارند و به هیچ وجه دچار مشکل افت کیفیت نمی شوند.

شما با استفاده از لنت های ترمز سرامیکی می توانید میزان ایمنی سرنشینان خودرو را تا حد زیادی بالا ببرید و همچنین به این مورد ویژه توجه داشته باشید که برند های مختلف و متعددی از لنت های ترمز سرامیکی استفاده می کنند که در مجموع می توان به کمپانی های معتبر و رسمی مثل کیا، هیوندای، بنز، تویوتا و بی ام و نیز اشاره کرد.

سومین محصولی که خدمت شما معرفی خواهیم کرد لنت ترمز نیمه فلزی یا نیمه متالیک نام دارد؛ افراد نسبتا زیادی به سراغ خرید این محصول میروند زیرا میزان قیمت لنت های نیمه فلزی پایین تر از نرخ لنت های سرامیکی است و به طور کلی لنت های نیمه فلزی جزء یکی از محصولات میان رده محسوب می شوند.

آخرین مدلی که خدمت شما معرفی خواهیم کرد لنت های ترمز کفشکی نام دارند؛ لنت های کفشکی جزء یکی از مدل های قدیمی به شمار می روند و معمولا در چزخ های عقب استفاده می شوند.

 

 


زمان تعویض لنت ترمز ماشین
لنت های ترمز کفشکی به صورت قوس دار تولید و روانه بازار می شوند و همچنین کارکرد لنت های کفشکی به این صورت است که لنت های کفشکی در درون کاسه قرار می گیرند و در هنگام توقف ماشین آنها تا حد زیادی فشرده می شوند.

در رابطه با موضوع زمان تعویض لنت ترمز ماشین اینگونه می توان بیان کرد که تمامی لنت های ترمز پس از گذشت زمان فرسوده می شوند و به طور کامل از بین می روند و در مجموع توصیه ما به شما این است که به هیچ وجه با لنت های فرسوده رانندگی نکنید زیرا میزان قدرت و توان ترمز کاهش پیدا می کند و در نهایت وجود همین عامل اصلی باعث می شود که مشکلات متعددی برای شما و سرنشینان به وجود بیاید.

اگر چراغ هشدار ماشین شما روشن شود پیشنهاد ما به شما این است که حتما سیستم فنی ترمز را تحلیل و بررسی کنید و همچنین به این نکته کلیدی توجه داشته باشید که اکثر ماشین ها مجهز به سنسور هشدار تعویض لنت نیستند. خودرو های کیا و هیوندای نیز از این دسته هستند و چراغ هشدار لنت ترمز ندارند.

در حین ترمز گرفتن به این نکته توجه داشته باشید که اگر ماشین مورد نظر شما صدای غیر طبیعی و یا گوش خراش ایجاد کند شما باید در کمترین زمان ممکن به تعمیرگاه مراجعه کنید و همچنین توصیه اکید ما به شما این است که حتما لنت های ترمز را تعویض کنید.

 

از دیگر علائم زمان تعویض لنت های ترمز می توان به مواردی مثل لرزش پدال و نامیزان شدن فرمان ماشین نیز اشاره کرد و همچنین به این نکته مهم توجه داشته باشید که اگر در هنگام فرآیند ترمزگیری پای شما شروع به لرزیدن کند این امکان وجود دارد که لنت های ترمز ماشین شما دچار مشکل فرسودگی شده باشد و یا دیسک های ماشین فرسوده شده باشند.

راهنمای خرید لنت ترمز

در هنگام خرید لنت ترمز کیا و هیوندای به این مورد توجه داشته باشید که به هیچ وجه لنت های ارزان قیمت و بی کیفیت را خریداری نکنید زیرا پس از مدت زمان کوتاهی مشکلات مختلف و متعددی برای ماشین شما ایجاد خواهد شد.

همان طور که در جریان هستید میزان قیمت لنت های ترمز یک خودرو به عوامل مختلف و متنوعی بستگی دارد که در نهایت می توان به مواردی مثل مدل، برند و متریال محصول نیز اشاره کرد و همچنین شما برای آگاهی از قیمت های به روز و دقیق محصولات می توانید به سایت کیا سرویس مراجعه کنید.

در هنگام خرید لنت های ترمز حتما به مدل خودرو خود توجه زیادی داشته باشید و همچنین از دیگر نکاتی که باید آن را به خوبی رعایت کرد به این صورت است که لنت های ترمز ماشین شما باید در برابر دمای بالا مقاومت و تحمل بسیار خوبی داشته باشند.

در نهایت با توجه به مطالب مهم و اساسی که در رابطه با معرفی، تحلیل و بررسی موضوع انواع ویژگی ها و مدل های لنت ترمز خدمت شما به طور کامل بیان کردیم؛ شما می توانید به فروشگاه اینترنتی و معتبر کیا سرویس1 مراجعه کنید و همچنین محصولات مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی تهیه کنید. برای خرید لنت ترمز جلو سراتو سایپا با ما در تماس باشید

برای تهیه انواع لنت ترمز کیا و لنت ترمز هیوندای یا دیسک ترمز کیا و دیسک ترمز هیوندای میتوانید به سایت کیا سرویس مراجعه نمایید و درصورت نیاز به دیسک چرخ جلو سراتو سایپا آن را از این فروشگاه تهیه نمایید


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۸:۱۷ توسط:سبحان موضوع: نظرات (0)